Kogo widzisz po drugiej stronie lustra?

Czy wiesz że klienci których przyciągamy to „nasze lustra”?

Wiem, ciężko w to uwierzyć bo przecież „my wcale tacy” nie jesteśmy. Jednak jak się głębiej zastanowisz to coś w tym jest. 🤔

Jakie są Twoje zachowania okołozakupowe❓

Czy chodzisz tam gdzie jest promocja, obniżka, okazja❓

Czy tylko one determinują Twój zakup ❓

Czy idziesz tam gdzie jest to co zawsze chciałeś kupić w jakości jaką cenisz i miejscu które wprawia Cię w dobry nastrój ❓Czy kupujesz pod dyktando cen, czy tego na czym Ci zależy i co jest dla Ciebie ważne❓

Jeżeli bramka nr 1 to być może nie wyobrażasz sobie sprzedaży swoich usług bez rabatów i promocji? Jeżeli jesteś w trybie dawania zniżek to zjawią się Ci których te zniżki przyciągają i dla których to wartość nr 1. 🤔Nie dziw się zatem że całej „ ważnej reszty” nie będą zauważać tak jakbyś tego chciała/ł bo przecież nie to ich zwabiło do Ciebie. Jest klient na KAŻDĄ cenę! 🤝Twoja usługa jest warta tyle ile Ty zdecydujesz. Nie możesz żądać więcej niż wierzysz że jest warta, bo nigdy tego dobrze nie sprzedasz. Tu rodzi się pytanie: Na ile z ręką na sercu wyceniasz swoją usługę? ♥️Dlaczego każdemu klientowi na dzień dobry oferujesz rabat w obawie że bez niego nie kupi❓

Czy na prawdę tak „ nie wierzysz” w wartość tego co oferujesz❓

Czy brak rabatu na pustaki odwiedzie Cię od spełnienia marzenia o budowie domu❓

Czy brak rabatu na komplet zimowych opon zabije proces zakupu samochodu marzeń❓Wątpię! Nie wszedłbyś do salonu, aby kupić samochód nie mając na niego pieniędzy. Nie kupiłbyś, projektu,materiałów i zatrudnił brygady gdybyś nie miała/ł na to środków. To dlaczego tak łatwo skalpujesz wartość swoich usług i produktów rabatami, promocjami i zniżkami myśląc że bez nich klient nie kupi? Kupi!!!

Wszystko ma taką wartość jaką my nadamy!

Ostatnie posty