Planujesz zmiany w 2 półroczu?

No i mamy półrocze! Tak, nie początek roku, a półrocze, patrząc na cykl życia właścicielki szkoły językowej! 👀 Lubię ten czas, bo można jeszcze dużo super rzeczy zrobić w szkole. 🏫 To taki mini początek. Jesteśmy bogatsi o pierwszy semestr, ale z szansami na drugi. 🌱

Czy planujesz jakieś zmiany?

Czy z czegoś, kogoś rezygnujesz? Czy otwierasz drzwi nowym Klientom? 🚪 Ja otwieram i chcę to zrobić lepiej niż w poprzednich latach. 💼 Czysta głowa (dolnośląskie ma ferie) tylko temu sprzyja. 🌟 Żeby jeszcze lepiej przygotować strategię, trzeba zadać sobie szereg pytań:

1. Co powinien zobaczyć klient, który teraz szuka kursów dla swojego dziecka? 👀

2. Czy wystarczy dobrze zaprezentowana oferta, czy muszę w tym też pojawić się ja (to must-have w szkołach zbudowanych na „właścicielu”)? 🎓

3. Czy widać nasze dlaczego? 🤔

4. Czy Klient zobaczy, w jaki sposób uczymy? 📚

5. Kto będzie prowadził językowo jego dziecko? 👩‍🏫

6. Jaki jest „typ” szkoły (gdzie to widać) i jak to jest pokazane? 🏢

7. Jaka jest moc naszych kursów? (Czy znajdzie gdzieś odpowiedź na to pytanie?) 💪

Pamiętajcie, mamy 3 rodzaje klientów:

1. O matko, chcę to, wszystko mi tu pasuje! 😍

2. Fajni, podglądam od jakiegoś czasu, ale jeszcze sprawdzę to czy tamto… 🤓

3. Za drodzy, za daleko, za duzi, za mali, są lepsze metody, nie lepiej jak pani do domu przyjedzie… 🤷‍♂️

Ten trzeci typ można i trzeba zignorować. Wegetarianina nie skusisz nawet na najlepszego schabowego. Nie ten vibe, koniec, kropka! ⛔️

Przeglądnij swoje SM i www i zobacz, czy oczami klienta znajdziesz odpowiedzi na te pytania!

Lecimy z tym drugim semestrem! 💪🚀

Ostatnie posty

Leave a Reply