Dla kogo jest usługa: Właściciel placówki edukacyjnej
Jaki problem rozwiążesz:
Zgłoś się, jeżeli brakuje Ci pomysłu, doświadczenia lub wiedzy, jak zoptymalizować funkcjonowanie swojej szkoły, zorganizować procesy operacyjne, zarządzić kwestiami kadrowymi, rekrutacją oraz wyróżnieniem swoich usług na lokalnym rynku. Podczas indywidualnych spotkań zdefiniujemy problemy, opracujemy wspólnie plan naprawczy oraz dobierzemy metody i narzędzia właściwe do potrzeb i możliwości Twojej placówki.
Ty odzyskasz kontrolę, a Twoja szkoła autonomię.
W jakich obszarach zyskasz:
Spotkania warsztatowe stacjonarnie – w siedzibie Twojej szkoły oraz konsultacje online. Zakres minimum 12h konsultacji.
Cena ustalana indywidualnie
Kurs zawierający zestaw praktycznych rozwiązań i uniwersalnych materiałów do samodzielnego wdrożenia, w obszarze rekrutacji i wprowadzenia do zespołu nowego lektora w placówce edukacyjnej.
Dla kogo jest usługa: Właściciel, dyrektor placówki edukacyjnej
Jaki problem rozwiążesz:
Wykup kurs, jeżeli chcesz uzyskać pomoc w zakresie skutecznych sposobów rekrutacji oraz onboardingu nowych lektorów. Znalezienie i wprowadzenie do struktury nowego członka zespołu bywa wyzwaniem, mimo, że rotacja – związana z naszymi lub zewnętrznymi decyzjami personalnymi – to naturalny proces życia każdej organizacji – warto mieć na taką okazję gotowy zestaw dokumentów i dobrych praktyk.
Kurs zawierający zestaw praktycznych rozwiązań i uniwersalnych materiałów do samodzielnego wdrożenia, w obszarze rotacji, rozpoczynania i zakańczania współpracy z lektorami oraz systemem motywującym zespół, do pozostania w strukturach organizacji.
Dla kogo jest usługa: Właściciel, dyrektor placówki edukacyjnej
Jaki problem rozwiążesz:
Wykup kurs, jeżeli chcesz uzyskać pomoc w zakresie skutecznych sposobów na długotrwałą współpracę i właściwą motywację najlepszych członków zespołu lektorskiego. Materiał zawiera także zestaw praktycznych narzędzi pomocnych przy rekrutacji w trakcie trwania sezonu nauczania oraz komplet procedur, gotowych do wdrożenia w przypadku zakończenia współpracy z pracownikiem.
Kurs zawierający zestaw rekomendacji i materiałów do samodzielnego wdrożenia, w obszarze zarządzania kryzysowego w zespole, tworzenia rozwojowego i szczęśliwego środowiska pracy oraz nowoczesnych metod wzmacniania wizerunku pracodawcy.
Dla kogo jest usługa: Właściciel, dyrektor placówki edukacyjnej
Jaki problem rozwiążesz:
Wykup kurs, jeżeli chcesz uzyskać pomoc w zarządzaniu kryzysowym i motywowaniu zespołu lektorskiego. Materiał zawiera programy naprawcze oraz praktyczne scenariusze działania w sytuacjach wymagających niestandardowego podejścia. W materiałach znajdziesz odpowiedzi jak prowadzić zespół, w którym spada motywacja i zapał, jak w kontrolowany sposób dać więcej niezależności lub bezpiecznie zmienić miejsce pracownika w strukturze. Rewolucja, która jest ewolucją.
Kurs zawierający szereg praktycznych porad eksperckich w zakresie optymalizacji finansowej, planowania budżetu szkoły oraz układania i weryfikowania planów rozwojowych placówki na cały nadchodzący sezon – w kontekście procesów wewnętrznych, kadrowych jak i zewnętrznych, inwestycyjnych i logistycznych.
Dla kogo jest usługa: Właściciel, dyrektor placówki edukacyjnej
Jaki problem rozwiążesz:
Wykup kurs, jeżeli potrzebujesz wsparcia w optymalizacji finansowej, ustaleniu ambitnego i realnego planu działania na nadchodzący rok oraz pewności, że Twoje przychody są właściwie zabezpieczone. Pomoże Ci w tym praktyczna mapa działań wobec klienta na każdy miesiąc oraz wskazówki w kontekście polityki cenowej, odpowiadające na pytanie jak wprowadzić podwyżki cen i zakomunikować to obecnym i przyszłym klientom.
Kurs zawierający kompletny zestaw dokumentów, dobrych praktyk oraz narzędzi do samodzielnego wdrożenia w obszarze aktywnej sprzedaży usług w placówce edukacyjnej – wobec obecnych Klientów i w kontekście pozyskania nowych.
Dla kogo jest usługa: Właściciel, dyrektor placówki edukacyjnej
Jaki problem rozwiążesz:
Kup ten kurs, jeżeli potrzebujesz wskazówek i wsparcia w optymalizacji procesu sprzedaży swoich usług. W materiale znajdziesz odpowiedź na pytanie jak w atrakcyjny, angażujący oraz intuicyjny dla pracowników sposób utrzymać obecnych i pozyskać nowych klientów.
Rozbudowany i kompleksowy program rozwoju i organizacji pracy sekretariatu placówki edukacyjnej – obejmujący zagadnienia w obszarze organizacji, optymalizacji, profesjonalnej i świadomej obsługi klienta oraz proaktywnej sprzedaży – zawierający kompletny zestaw dokumentów, dobrych praktyk oraz narzędzi do samodzielnego wdrożenia.
Dla kogo jest usługa: Właściciel, dyrektor i manager oraz pracownicy recepcji i administracji placówki edukacyjnej
Jaki problem rozwiążesz:
Kup ten kurs, jeżeli potrzebujesz kompleksowego, wielowymiarowego programu doskonalącego pracę zespołu sekretariatu Twojej placówki językowej w obszarze organizacji, optymalizacji czasu pracy, proaktywnej sprzedaży usług oraz obsłudze klienta na najwyższym poziomie. Dzięki materiałom team administracyjny będzie potrafił
planować swoją pracę, działać efektywnie, korzystać z nowoczesnych narzędzi, radzić sobie z obiekcjami i rezygnacjami, posługiwać się najlepszymi technikami sprzedaży i negocjacji.