Oferta

W JAKI SPOSÓB MOŻEMY WSPÓŁPRACOWAĆ?

TRANSFORMACJA TWOJEJ SZKOŁY

Dla kogo jest usługa: Właściciel placówki edukacyjnej

Jaki problem rozwiążesz: 

Zgłoś się, jeżeli brakuje Ci pomysłu, doświadczenia lub wiedzy, jak zoptymalizować funkcjonowanie swojej szkoły, zorganizować procesy operacyjne, zarządzić kwestiami kadrowymi, rekrutacją oraz wyróżnieniem swoich usług na lokalnym rynku. Podczas indywidualnych spotkań zdefiniujemy problemy, opracujemy wspólnie plan naprawczy oraz dobierzemy metody i narzędzia właściwe do potrzeb i możliwości Twojej placówki. 

Ty odzyskasz kontrolę, a Twoja szkoła autonomię.

W jakich obszarach zyskasz:

  1. Obsługa kursantów, komunikacja z rodzicami i opiekunami
  2. Prowadzenie zespołu, ścieżka kariery, system motywacyjny
  3. Administracja, innowacyjne narzędzia do monitorowania oraz zarządzania
  4. Budowanie i sprzedaż oferty
  5. Komunikacja i promocja
FORMUŁA
CENA

Spotkania warsztatowe stacjonarnie – w siedzibie Twojej szkoły oraz konsultacje online. Zakres minimum 12h konsultacji.

Cena ustalana indywidualnie

THE ALIGNED TEAM MASTERCLASS

VOL. 1

Kurs zawierający zestaw praktycznych rozwiązań i uniwersalnych materiałów do samodzielnego wdrożenia, w obszarze rekrutacji i wprowadzenia do zespołu nowego lektora w placówce edukacyjnej.

Dla kogo jest usługa: Właściciel, dyrektor placówki edukacyjnej

Jaki problem rozwiążesz: 

Wykup kurs, jeżeli chcesz uzyskać pomoc w zakresie skutecznych sposobów rekrutacji oraz onboardingu nowych lektorów. Znalezienie i wprowadzenie do struktury nowego członka zespołu bywa wyzwaniem, mimo, że rotacja – związana z naszymi lub zewnętrznymi decyzjami personalnymi – to naturalny proces życia każdej organizacji – warto mieć na taką okazję gotowy zestaw dokumentów i dobrych praktyk.

MODUŁY: HUNTING & ONBOARDING

HUNTING:

  • Jak “skusić” i przyciągnąć NAJLEPSZYCH kandydatów?
  • Mistrzowska rekrutacja
  • Schemat “magnetycznego” ogłoszenia o pracę
  • Formularz rekrutacji
  • Kultura organizacyjna szkoły-szablon działania
  • Wartości
  • Wzór stworzenia kultury organizacyjnej szkoły
  • Pytania na nietuzinkową rozmowę o pracę
  • Zadania rekrutacyjne.
  • List intencyjny.
  • Checklista budowania wizerunku pracodawcy
  • 4 etapy rekrutacji
  • 3 części rozmowy
  • Formularz kandydata
  • Informator dla lektora

ONBOARDING:

  • 3 etapy wdrożenia lektora
  • Welcome pack
  • 10 kroków onboardingu
  • Schemat działań- sytuacje problematyczne
  • Schemat wdrożenia
  • Checklista wdrożenia
  • “Obsługa szefa” formularz z pytaniami
  • Klamra właściciela szkoły
  • 30 days check up form
  • Zakresy zadań

Dodatki

PLANER LEKTORA – dziennik motywacyjny dbający o  efektywną pracę i dobry mindset lektora 

PLIK “EMERGENCY” – materiał z zestawem dobrych praktyk na wypadek trudnych sytuacji  – tylko w wersji premium

Formuła

4 moduły po 90 min każdy. Nagrania dostępne bezterminowo.

Cena

999 zł

THE ALIGNED TEAM MASTERCLASS

VOL. 2

Kurs zawierający zestaw praktycznych rozwiązań i uniwersalnych materiałów do samodzielnego wdrożenia, w obszarze rotacji, rozpoczynania i zakańczania współpracy z lektorami oraz systemem motywującym zespół, do pozostania w strukturach organizacji.

Dla kogo jest usługa: Właściciel, dyrektor placówki edukacyjnej

Jaki problem rozwiążesz: 

Wykup kurs, jeżeli chcesz uzyskać pomoc w zakresie skutecznych sposobów na długotrwałą współpracę i właściwą motywację najlepszych członków zespołu lektorskiego. Materiał zawiera także zestaw praktycznych narzędzi pomocnych przy rekrutacji w trakcie trwania sezonu nauczania oraz komplet procedur, gotowych do wdrożenia w przypadku zakończenia współpracy z pracownikiem.

MODUŁY: INCUBATING, DEVELOPING & KEEPING

Moduł 1 – INCUBATING

  • Mini sesje
  • „Dopasowanie do zespołu”
  • Scanning umiejętności
  • Przewodnik odkrywania i wzmacniania wartości osobistych
  • Scenariusze spotkań zespołu
  • Do’s and dont’s naszego zespołu – tabelka

Moduł 2 – DEVELOPING

  • Audyt zespołu/Scanning
  • Schemat zespołu według ról
  • Oś rozwoju lektora
  • Filary/Core/Warstwa pasywna w zespole
  • Karta indywidualnego rozwoju lektora
  • Model zarządzania TQM
  • 7 Reguł motywowania „nie zewnętrznego”
  • Kroki w budowie motywacji wewnętrznej
  • Kultura słuchania
  • Oś pracy lektora
  • Plan rozwoju warstw
  • „Trudne sprawy”
  • sekretne pytania o zaangażowanie

Moduł 3 – KEEPING

  • Przepis na owocną współpracę 6 obszarów dopasowania
  • Mapa kariery
  • Pytania rozmowy rozwojowe
  • Pytania rozmowy radykalnie szczere
  • Exit interview

Formuła

3 moduły po 90 min każdy. Nagrania dostępne bezterminowo.

Cena

1555 zł

THE ALIGNED TEAM MASTERCLASS

VOL. 3

Kurs zawierający zestaw rekomendacji i materiałów do samodzielnego wdrożenia, w obszarze zarządzania kryzysowego w zespole, tworzenia rozwojowego i szczęśliwego środowiska pracy oraz nowoczesnych metod wzmacniania wizerunku pracodawcy. 

Dla kogo jest usługa: Właściciel, dyrektor placówki edukacyjnej

Jaki problem rozwiążesz: 

Wykup kurs, jeżeli chcesz uzyskać pomoc w zarządzaniu kryzysowym i motywowaniu zespołu lektorskiego. Materiał zawiera programy naprawcze oraz praktyczne scenariusze działania w sytuacjach wymagających niestandardowego podejścia. W materiałach znajdziesz odpowiedzi jak prowadzić zespół, w którym spada motywacja i zapał, jak w kontrolowany sposób dać więcej niezależności lub bezpiecznie zmienić miejsce pracownika w strukturze. Rewolucja, która jest ewolucją.

MODUŁY: EMPLOYER BRANDING, FLIPPED MANAGEMENT & HAPPY TEAM

Moduł 1 – EMPLOYER BRANDING

A Dream Place to Work: Jak sprzedawać się „wewnętrznie” i „zewnętrznie”, aby mieć i przyciągać „jakościowych” ludzi.

Moduł 2  – FLIPPED MANAGEMENT

  1. a) Dopasowanie:
  • 4 wymiary dopasowania (szkoła, team, klient, własne oczekiwania, oczekiwania szefa).
  • Jak ocalić motywację 
  • Jak włączyć samowyzwalacz
  • System „antywywrotkowy”
  1. b) Narzędzia
  • schematy nowych rozmów: gruntujące, BrainBlends, zmieniające, „wydobywacze” 
  • RRki „nowe wydanie”
  • Szablon Planu Rozwojowego w 3 wymiarach 
  1. c) Plany Dobrego Rozwoju:
  • digging 
  • cleaning 
  • blooming 
  1. d) Power over Force:
  • radość z pracy
  • słonie na drzewie 
  • ups & downs

Moduł 3 – HAPPY TEAM

Silny, Dojrzały i Szczęśliwy Zespół

  • wielowarstwowy model zespołowy 
  • bliźniaczy schemat rozwoju 
  • 3-poziomowy skan stanowiska 
  • wyciąganie & wzmacnianie 
  • odpinanie kółek 
  • mistrzowski średni szczebel 
  • niepotrzebny asystent swojego pracownika 
  • skalowalny model dobrego delegowania 

Formuła

3 moduły po 90 min każdy. Nagrania dostępne bezterminowo.

Cena

1555 zł

STRATEGICZNY WARSZTAT

BIZNESOWO - FINANSOWY

Kurs zawierający szereg praktycznych porad eksperckich w zakresie optymalizacji finansowej, planowania budżetu szkoły oraz układania i weryfikowania planów rozwojowych placówki na cały nadchodzący sezon – w kontekście procesów wewnętrznych, kadrowych jak i zewnętrznych, inwestycyjnych i logistycznych.

Dla kogo jest usługa: Właściciel, dyrektor placówki edukacyjnej

Jaki problem rozwiążesz: 

Wykup kurs, jeżeli potrzebujesz wsparcia w optymalizacji finansowej, ustaleniu ambitnego i realnego planu działania na nadchodzący rok oraz pewności, że Twoje przychody są właściwie zabezpieczone. Pomoże Ci w tym praktyczna mapa działań wobec klienta na każdy miesiąc oraz wskazówki w kontekście polityki cenowej, odpowiadające na pytanie jak wprowadzić podwyżki cen i zakomunikować to obecnym i przyszłym klientom.

MODUŁY: Sesja z Nadią Goszczyńską oraz Sesja z Wiktorem Wardzałą

W jakich obszarach zyskasz:

Program podzielony jest na dwa moduły – prowadzone przez ekspertów i porusza następujące obszary :

Sesja nr 1 z Nadia Goszczyńska – kontroling finansowy, polityka cenowa i podwyżki w oparciu o zweryfikowane przepływy finansowe.

Sesja nr 2 z Wiktor Wardzała – optymalizacja formy prowadzenia szkoły językowej

Formuła

Dwa moduły z ekspertami. Nagrania dostępne bezterminowo.

Cena

599 zł

WARSZTAT SPRZEDAŻOWY

Kurs zawierający kompletny zestaw dokumentów, dobrych praktyk oraz narzędzi do samodzielnego wdrożenia w obszarze aktywnej sprzedaży usług w placówce edukacyjnej – wobec obecnych Klientów i w kontekście pozyskania nowych.

Dla kogo jest usługa: Właściciel, dyrektor placówki edukacyjnej

Jaki problem rozwiążesz: 

Kup ten kurs, jeżeli potrzebujesz wskazówek i wsparcia w optymalizacji procesu sprzedaży swoich usług. W materiale znajdziesz odpowiedź na pytanie jak w atrakcyjny, angażujący oraz intuicyjny dla pracowników sposób utrzymać obecnych i pozyskać nowych klientów.

MODUŁY: Sprzedaż Wewnętrzna & Sprzedaż Zewnętrzna

Program podzielony jest na dwa moduły – prowadzone przez eksperta i porusza następujące obszary :

Sprzedaż wewnętrzna:

  • Linia życia klienta
  • Nowoczesny onboarding klienta
  • Narzędzia (do wszystkich etapów)
  • Materiały wsadowe do onboardingu
  • Trudne sprawy/panaceum na coroczne wyzwania sprzedażowe 
  • Pakiet dla obecnych klientów
  • Manual dobrej sprzedaży (wersja Premium)

Sprzedaż zewnętrzna :

  • Mapa podróży klienta w szkole językowej
  • Automatyzacja sprzedaży
  • Magnes na nowych klientów
  • Pakiet dla nowych klientów
  • 4 drogi sprzedaży w wersji Premium
  • Narzędzia, które sprzedają

Dodatek: 

Warsztat z mistrzynią procesów Justyną Jakubek, która pomoże zaprojektować nowoczesną i intuicyjną mapę podróży klienta w szkole językowej – gotową do wdrożenia od zaraz.

Formuła

Dwa moduły z ekspertem po 90 min każdy. Nagrania dostępne bezterminowo.

Cena

599 zł

SEKRETARIAT PRO

Rozbudowany i kompleksowy program rozwoju i organizacji pracy sekretariatu placówki edukacyjnej – obejmujący zagadnienia w obszarze organizacji, optymalizacji, profesjonalnej i świadomej obsługi klienta oraz proaktywnej sprzedaży – zawierający kompletny zestaw dokumentów, dobrych praktyk oraz narzędzi do samodzielnego wdrożenia.

Dla kogo jest usługa: Właściciel, dyrektor i manager oraz pracownicy recepcji i administracji placówki edukacyjnej

Jaki problem rozwiążesz: 

Kup ten kurs, jeżeli potrzebujesz kompleksowego, wielowymiarowego programu doskonalącego pracę zespołu sekretariatu Twojej placówki językowej w obszarze organizacji, optymalizacji czasu pracy, proaktywnej sprzedaży usług oraz obsłudze klienta na najwyższym poziomie. Dzięki materiałom team administracyjny będzie potrafił

planować swoją pracę, działać efektywnie, korzystać z nowoczesnych narzędzi, radzić sobie z obiekcjami i rezygnacjami, posługiwać się najlepszymi technikami sprzedaży i negocjacji. 

MODUŁY

W jakich obszarach zyskasz:

Moduł 1 ORGANIZACJA

  • Cele i ty
  • Oś pracy sekretariatu
  • Sekretariatowy Kaizen
  • Planowanie
  • „dowożenie zadań”
  • Bieżączka to nie choroba
  • Antidotum na chaos
  • Spotkania „przelotowe”

Moduł 2 OPTYMALIZACJA

  • Czasowa
  • Procesowa
  • Planowanie (metody + narzędzia)
  • Kiedy mniej znaczy więcej
  • Pracuj mądrze i efektywnie
  • Puste przebiegi

Moduł 3 SPRZEDAŻ

  • Techniki
  • Negocjacje
  • Etapy dobrej sprzedaży
  • Kanały sprzedaży:
  • telefoniczna
  • mailowa
  • bezpośrednia
  • Jak rozpoznać typ rozmówcy
  • Obiekcje (jak nie walczyć, a nauczyć się je neutralizować)
  • Jak sprzedawać w trudnych czasach
  • Zapisy wewnętrzne
  • Własne przekonania, a efekty sprzedaży
  • Moduł + warsztat sprzedażowy

Moduł 4 KLIENT

  • Złota zasada obsługi klienta w „trudnych czasach”
  • Obsługa posprzedażowa pro
  • Kanały- savoir vivre komunikacyjny (mail, telefon, sprzedaż bezpośrednia)
  • Relacja LEVEL UP
  • „Dobra” windykacja
  • Elokwentna asertywność
  • Trudne sprawy
  • Jak zrobić z klienta przedstawiciela handlowego
  • Moduł + warsztat windykacyjny

Moduł 5 TY

  • Dobrostan mentalny i fizyczny
  • Antidotum na stres
  • Jak radzić sobie z przemęczeniem i frustracją
  • Koła ratunkowe na sytuacje problematyczne
  • POLECJAKI

Moduł 6 DLA WŁAŚCICIELA SZKOŁY

  • Dobry manual dla sekretariatu
  • Indywidualna ścieżka rozwoju
  • Nowa strategia sprzedaży
  • Jak zmotywować „wewnętrznie”
  • Sekretariat PRO – active
  • Nowoczesne narzędzia do optymalizacji funkcjonowania szkoły

Dodatki:

Moduł + Q&A

Formuła

Sześć modułów po 90 min każdy. Nagrania dostępne bezterminowo.

Cena

2777 zł